Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

GoldenSubmarine dla marki MAGGI

GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z marką MAGGI należącą do firmy Nestlé. Agencja opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w Internecie dla kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.
O autorze
0 min czytania 2016-04-20

Do zadań GoldenSubmarine należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampanię można zobaczyć m.in. na portalu gazeta.pl i wp.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu. Umowa o współpracę została podpisana na rok.