Hand Made jest pierwszą agencją reklamową wspierającą Wydział w kształtowaniu programu nauczania dopasowanego do potrzeb rynkowych w ramach specjalności Media społecznościowe w zarządzaniu.
Uniwersytet Jagielloński pogłębia kontakty z partnerami biznesowymi w celu kształtowania programu nauczania, umożliwiania udziału studentów w projektach komercyjnych i dzielenia się wzajemnie wiedzą z zakresu zarządzania. Tego typu działania wychodzą naprzeciw zarówno potrzebom rynku pracy, jak i wymaganiom, jakie studenci stawiają najlepszym uczelniom.
Zobacz również
„Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego to osoba pożądana przez pracodawców, a często także potencjalny pracodawca. Ułatwiamy młodym ludziom dostęp do wykwalifikowanej kadry naukowej, jak i praktyków biznesu. Te dwa filary – poparta badaniami wiedza teoretyczna i doświadczenie wynikłe z praktyki dają absolwentom naszej Uczelni przewagę na rynku pracy” – komentuje profesor Małgorzata Bednarczyk.