W ramach współpracy Open Media będzie odpowiadać m.in. za komunikację otwarć nowych lokali, PR produktowy i komunikację korporacyjną, a także na bieżąco wspierać klienta w prowadzonych przez niego działaniach marketingowych.
Spółka Burger King Polska S.A. powstała w 2014 w związku z niezwykle ambitnymi planami rozwoju marki Burger King w naszym kraju. Zadaniem spółki jest wzmocnienie obecności marki Burger King w Polsce i przyspieszenie ekspansji prowadzonej do tej pory przez dwóch franczyzobiorców, tj. Amrest i Autogrill.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej, od czerwca 2015 roku, obie firmy współpracowały projektowo.