“Jurajska” rozpoczyna kampanię spotową dla swojej wody mineralnej

Marka Jurajska rozpoczyna 2 maja pierwszą kampanię telewizyjną dla swojego flagowego produktu – naturalnej wody mineralnej.
O autorze
0 min czytania 2016-05-05

W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie – podkreśla Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Tłem muzycznym kampanii jest piosenka „Taką Wodą Być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad. Honorarium za użyczenie utworu zespół postanowił przeznaczyć na cele dobroczynne – mówi Paweł Hordejuk, menadżer Happysad.

Spoty będą emitowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, ZPR) oraz w stacjach tematycznych przez okres dwóch miesięcy. 

Planowaniem mediów i zakupem czasu antenowego zajmuje się OMD. Kampanię telewizyjną wspierają działania public relations, za które odpowiada agencja Quality PR.  

Jurajska to firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej. Posiada jedną z najnowocześniejszych technologii produkcyjnych i aspiruje do miana liderów branży wodno-napojowej na Polskim rynku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

www.jurajska.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing