Niepasteryzowany Prażubr to nowy, klasyczny lager. Powstał by uczcić przodka żubra białowieskiego, który przez tysiącami lat występował m.in. na terenach Polski. Na jego cześć browarnicy z Browaru Dojlidy Białystok stworzyli recepturę łagodnego w smaku piwa.
Szymon Skoczylas Brand Manager Marki dodaje: „Słodowy charakter piwa został perfekcyjnie zrównoważony wyczuwalną goryczką. Prażubr to klarowny, delikatnie gazowany lager o zawartości alkoholu 5%.”
Zobacz również
Nowy niepasteryzowany Prażubr to odpowiedź na zmieniające się potrzeby piwoszy. Konsumenci coraz częściej poszukują różnorodności oraz produktów, które odnoszą się do lokalnych tradycji i naszej historii. naturalności.
„Rynek piw niepasteryzowanych rozwija się dynamicznie i ciągle przyciąga do siebie nowych fanów. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywne smaki oraz szukają nowości. Prażubr to propozycja skierowana w ich stronę” – mówi Tycjan Lewandowski, Brand Director, marki Żubr.
Piwo dostępne jest w butelkach zwrotnych oraz w puszkach o pojemności 500ml.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Już 9 maja startuje kampania reklamowa nowego piwa. Poprzedził ją tygodniowy teaser zapowiadający pojawienie się Prażubra. Promocja nowości zostanie wsparta działaniami w prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży (materiały POSM). Koncepcję kreatywną dla marki Prażubr przygotowała agencja PZL, za produkcję odpowiadało studio filmowe OTO FILM, za postprodukcję Platige Image, kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Design opakowań zaprojektował PRISM Studio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing