Rudnik zajmie się w RTB House m.in. koordynacją kampanii retargetingowych i pozyskiwaniem nowych klientów.
Jak sama podkreśla, praca w RTB House to dla niej szansa dalszego rozwoju zawodowego. – Z zaciekawieniem śledziłam działania spółki, jej dynamiczny rozwój i rosnącą pozycję wśród globalnych dostawców technologii. Propozycję współpracy uznałam za bardzo fajne wyzwanie zawodowe. Jestem przekonana, że wiedza i doświadczenie, zdobyte w innych spółkach z branży, pomogą mi w pozyskiwaniu i realizacji interesujących projektów reklamowych dla klientów RTB House – mówi Rudnik, Key Account Manager w RTB House.
Zobacz również
Ilona Rudnik była do tej pory związania m.in. z konkurencyjną spółką Criteo, gdzie jako Sales Manager Poland współtworzyła struktury biznesowe odpowiedzialne za obsługę polskich klientów. Współpracowała również z marką odzieżową 303 Avenue, w której pełniła funkcję Ecommerce Manager & Online Customer Care i zajmowała się koordynacją zadań z obszaru SEO, SEM oraz social media. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Nano Interactive, gdzie jako Junior Account Manager odpowiadała za realizację planów sprzedażowych spółki.
– W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się zbudować kilkunastoosobowy, wyjątkowy zespół odpowiadający za współpracę z klientami w Polsce. Cieszymy się, że dołączyła do niego Ilona. Jestem pewien, że jej doświadczenie i wiedza na temat polskich reklamodawców wpłynie pozytywnie na dalszy dynamiczny rozwój działu i przełoży się na kolejne biznesowe sukcesy – podsumowuje Łukasz Abgarowicz, Business Development Director RTB House w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]