Xiaoyi specjalizuje się w produkcji kamer – w swojej ofercie posiada: Yi Action Camera (kamera sportowa), Yi Home Camera (umożliwiającą monitorowanie domu) oraz Yi Dash Camera (kamera samochodowa, wzbogacona m.in. o asystenta pasa ruchu). Wszystkie produktu charakteryzują się innowacyjnymi rozwiązaniami i świetnymi parametrami, przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny.
AdCookie zajmie się obsługą marki w internecie: wesprze sprzedaż w sklepie online oraz pomoże w budowaniu wizerunku Xiaoyi w Polsce.
Zobacz również
„Świadomość, że możemy współpracować dla jedynego polskiego (i równocześnie jedynego europejskiego) przedstawiciela tak dużej marki, jaką jest Xiaoyi jest dla nas nobilitacją, ale także szansą na pokazanie swoich kompetencji szerzej, bo na całą Europę. Współpraca zapowiada się wyjątkowo ekscytująco, szczególnie, że łączy nas wspólna wizja, której przewodzą nowoczesne rozwiązania.” – komentuje nową współpracę CEO & Media Planning Director AdCookie, Mateusz Sobieraj.
W Polsce i Europie przedstawiciele Xiaoyi jest JBTS. Po stronie AdCookie projekt nadzoruje Kacper Skorupski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]