NoEM to pierwszy na świecie produkt, który niemal w 100% chroni przed polem elektromagnetycznym. Ekran jest efektem współpracy grupy Selena z wybitnym polskim wynalazcą, dr Stanisławem Wosińskim. Technologia uzyskała patent i międzynarodowe uznanie w postaci licznych nagród, m.in. Złotego Medalu w kategorii „Ochrona Środowiska – Energia” na Międzynarodowej Wystawie Wynalazczości w Genewie w kwietniu 2011r.
W ramach podpisanej umowy do zadań Yellow należeć będzie kompleksowa obsługa promocyjna, marketingowa i komunikacyjna marki NoEM w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
Prowadzeniem relacji z mediami zajmie się natomiast GutPR – agencja wyspecjalizowana w skutecznych działaniach komunikacyjnych dla branży budowlanej, będąca liderem w kategorii PR dla budownictwa.
Za obsługę projektu ze strony Yellow Group odpowiada Małgorzata Dąbrowska, natomiast ze strony GutPR – zespół specjalistów kierowany przez Hannę Gehrke-Gut.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]