NIVEA jest marką o międzynarodowym zasięgu z produktami dostępnymi w ponad 200 krajach. Do konkursu zostało zgłoszonych ponad sto kampanii i akcji reklamowych. Klub Moja NIVEA wyróżniono w kategorii Interactive Content. Doceniono pomysły oraz kreatywne rozwiązania w kwestii budowania zaangażowania internautek.
– Bardzo cieszymy się z tej nagrody. Choć była to pierwsza edycja konkursu, zyskał on bardzo duże zainteresowanie wśród marketerów NIVEA na całym świecie. Tym bardziej czujemy się wyróżnieni, że to właśnie nasza lokalna inicjatywa została doceniona przez ekspertów i obecnie przedstawiana jest jako globalny benchmark dla działań w zakresie eCRM-u i kontentu angażującego konsumentów – mówi Joanna Augustyniak Junior Digital & eCRM Manager, NIVEA Polska.
Zobacz również
– „Klub MOJA NIVEA to ważny projekt w realizacji strategii digitalowej marki NIVEA. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kobiet i tworzy wśród nich grupę oddanych ambasadorek. To bardzo przyjemne, gdy polski projekt zyskuje tak świetne oceny u zagranicznych ekspertów. Nakręca nas to do jeszcze bardziej wytężonej pracy”. – dodaje Marta Krysik, wiceprezes GoldenSubmarine.
W przeciągu sześciu pierwszych miesięcy od uruchomienia Klubu przyłączyło się do niego ponad 130 000 użytkowniczek. Klubowiczki otrzymują tam cykliczne e-learningi z edukacyjnymi filmami, artykuły bogate w wiedzę i wskazówki pielęgnacyjne, leksykon z nazwami i składnikami naszych produktów, ranking kosmetyków ustalany według użytkowniczek, konkursy i quizy, porady eksperta, a także możliwość zgłoszenia się do testowania wybranych produktów na własnej skórze – no bo kto jak nie użytkowniczki NIVEA wie lepiej, który produkt sprawdzi się na rynku.
Klub Moja NIVEA jest dostępny pod adresem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing