Ta inicjatywa przyczynia się do szerzenia ważnej, cennej i uniwersalnej idei bezpieczeństwa w miejscu pracy. Za koncepcję linii kreatywnej tegorocznego Tygodnia Bezpieczeństwa, projekt i produkcję materiałów promocyjnych dla Skanska zadbała agencja ANSAMBLE.
Hasło „Zaplanuj swój dzień” to motyw przewodni tegorocznej akcji. Planowanie to uniwersalne narzędzie umożliwiające lepszą i efektywniejszą pracę. Dobrze zaplanowany dzień przekłada się na bezpieczną pracę. Dla Skanska nie ma ważniejszej sprawy niż bezpieczeństwo w miejscu pracy. Promocja kultury bezpieczeństwa w tej firmie ma miejsce nie tylko podczas Tygodnia Bezpieczeństwa, ale każdego dnia, a także w trakcie organizowanych cyklicznie Dni Bezpieczeństwa, również obsługiwanych przez agencję ANSAMBLE. Materiały były przygotowywane w 4 językach, polskim, czeskim, słowackim i ukraińskim.
Zobacz również
Partnerstwo z firmą Skanska, liderem zakresie bezpieczeństwa oraz społeczny wydźwięk kampanii, w którym na pierwszym miejscu stawiane jest dobro pracownika stawia ten projekt w wyjątkowym świetle.