ANSAMBLE w promocji idei bezpieczeństwa na budowach Skanska w Polsce

Tydzień Bezpieczeństwa to coroczna akcja, od trzynastu lat organizowana przez Skanska, a od kilku, także przez sygnatariuszy Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
O autorze
1 min czytania 2016-05-20

Ta inicjatywa przyczynia się do szerzenia ważnej, cennej i uniwersalnej idei bezpieczeństwa w miejscu pracy. Za koncepcję linii kreatywnej tegorocznego Tygodnia Bezpieczeństwa, projekt i produkcję materiałów promocyjnych dla Skanska zadbała agencja ANSAMBLE. 

Hasło „Zaplanuj swój dzień” to motyw przewodni tegorocznej akcji. Planowanie to uniwersalne narzędzie umożliwiające lepszą i efektywniejszą pracę. Dobrze zaplanowany dzień przekłada się na bezpieczną pracę. Dla Skanska nie ma ważniejszej sprawy niż bezpieczeństwo w miejscu pracy. Promocja kultury bezpieczeństwa w tej firmie ma miejsce nie tylko podczas Tygodnia Bezpieczeństwa, ale każdego dnia, a także w trakcie organizowanych cyklicznie Dni Bezpieczeństwa, również obsługiwanych przez agencję ANSAMBLE. Materiały były przygotowywane w 4 językach, polskim, czeskim, słowackim i ukraińskim.

Partnerstwo z firmą Skanska, liderem zakresie bezpieczeństwa oraz społeczny wydźwięk kampanii, w którym na pierwszym miejscu stawiane jest dobro pracownika stawia ten projekt w wyjątkowym świetle.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj