Point of View przygotowała działania w internecie dotyczące kampanii kont osobistych dla Credit Agricole

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) na podstawie KV autorstwa agencji reklamowej JUST przygotowała działania w internecie dot. kampanii „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”.
O autorze
1 min czytania 2016-05-20

Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole, w zamian za co otrzymają premię pieniężną 250 zł, oraz dostęp do benefitów oferowanych przez konto PROSTOoszczędzające PLUS (m.in. brak opłat za prowadzenie konta czy brak opłat za wypłaty z bankomatów na całym świecie), a wszystkie formalności (przeniesienie salda i płatności, zamknięcie starego konta, poinformowanie Urzędu Skarbowego etc.) załatwi za nich doradca Credit Agricole (stąd „Daj się przenieść” w haśle przewodnim kampanii).

Zadaniem Point of View było przygotowanie kreacji do sieci i jej produkcja oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages kampanii, w wersji długiej i krótkiej, long page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=133254 , landing page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=131331&  

Kampania, której główne hasło brzmi: „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”, potrwa do końca lipca br.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy. Point of View współpracuje z Credit Agricole (wcześniej Lukas Bank) nieprzerwanie od 2009 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing