fot. Marta Zajdel, International Product Development Director, Isobar Polska
– W planach jest zbudowanie i rozwój dwóch strategicznych produktów, które będą oparte na parasolu różnorodnych usług dla marketerów. Celem tego działania jest jeszcze lepsze wykorzystanie kompetencji wyspecjalizowanych zespołów pracujących w warszawskim i białostockim oddziale Isobaru. Marta będzie blisko współpracować z Maciejem Bielickim, który w ramach Dentsu Aegis Network Polska odpowiada za usługę moderacji międzynarodowej – mówi Agnieszka Gajzler, VP Isobar Media & Content.
Zobacz również
Marta ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży wydawców contentu (Viacom, Disney, HBO) i telekomunikacyjnej (Heyah). Przez ostatnie lata zajmowała się rozwojem biznesu, tworząc między innymi produkty z segmentu mobile oparte o kontent z portfolio MTV i Nickelodeon. Wcześniej odpowiadała za działania marketing-mix oraz rozwój nowych ofert marki Heyah.