Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Każda szklanka pełna zdrowia”, dzięki nowym filtrom Dafi MG+ rekomendowanym przez dietetyka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Dafi, która w spocie telewizyjnym wykorzystała wizerunek dietetyczki. Przygotowaniem i realizacją zajęła się Agencja Schulz Brand Friendly.
O autorze
0 min czytania 2016-05-24

Nazwa kampanii – „Każda szklanka pełna zdrowia”, dotyczy nowych filtrów mg+, które oczyszczają i wzbogacają wodę kranową o jony magnezu. Realizacje Schulz Brand Friendly obejmowały stworzenie koncepcji kampanii, kreację i produkcję. Agencja jest autorem emitowanego od lutego 15- sekundowego spotu telewizyjnego, który zrealizowano we współpracy z dietetyczką Katarzyną Pryzmont, a także emitowanych od kwietnia 8-sekundowych billboardów sponsorskich.