1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
A co to jest marketing internetowy? Są w ogóle jakieś marketingi oprócz jednego „marketingu”?
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
zakup domeny branddoctor.pl i odpalenie bloga.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
nauczyć się czytać briefy klientów. W wierszach, a szczególnie pomiędzy nimi.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
współutworzenie Klubu Strategów Marketingu.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
nie znam uczucia zazdrości, największy podziw mam dla „1984” oraz dla całej późniejszej linii „Think different”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
te, które objawią się jutro. Te dziś znane już są passe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
te o których najwięcej się mówi. Nie ma jednego działania lub grupy działań. Są takie, które w przypadku jednej marki kompletnie nie mają sensu, mimo, że są w modzie, a dla drugiej są bardzo dobrą ścieżką.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
otwartość i szczerość. Nie musi być miło, musi być prawdziwie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
codzienności, ludzi wokół i otaczającego mnie świata.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
przeprowadziłbym kampanię zabraniającą ich kupowania.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…
życie to marketing.