Top 15 kobiet branży interaktywnej

Jeszcze kilka lat temu mogłoby się wydawać, że branża interaktywna jest zdominowana przez mężczyzn. Zainteresowanie trendami w marketingu i rozwojem nowych technologii w żaden sposób nie ominęło jednak płci pięknej, kobiety coraz śmielej wkraczają na ten obszar biznesu, odnosząc imponujące sukcesy.
O autorze
0 min czytania 2016-06-01

Spore dokonania, własne firmy, przejmowanie inicjatywy, zafascynowanie nowymi systemami – to wyróżnia kobiety w branży. 

Dowodem na ich znaczący udział w rynku może być to, że użytkownicy coraz częściej poszukują informacji na ich temat w wyszukiwarce Google, co ukazują dane zebrane przez SEMSTORM w formie infografiki. 

W zestawieniu znalazły się Barbara Stawarz ze średnią liczbą 450 wyszukiwań miesięcznie, Monika Czaplicka z liczbą 330, Barbara Sołtysińska (320), Monika Mikowska (210), Kamila Sidor (170), Eliza Kruczkowska (170), Anna Miotk (150), czy Julia Izmałkowa (140).

Wśród zaprezentowanych na infografice kobiet znajdują się CEO, właścicielki agencji, prelegentki, wykładowczynie, prezeski, specjalistki SEO, trenerki czy ekspertki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej danych zostało przedstawionych na infografice.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się