NuOrder obsłuży marki DrWitt i Tarczyn

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez Grupę Maspex Wadowice na prowadzenie kampanii promocyjnej, budowę serwisów i komunikację w Social Mediach marek DrWitt Premium i Tarczyn.
O autorze
0 min czytania 2016-06-02

W ramach współpracy agencja będzie realizować opracowaną strategię komunikacji marek na Facebooku oraz odpowiadać za zbudowane serwisy obu marek. NuOrder przeprowadzi również zasięgowe, całoroczne kampanie Social Paid, za które odpowiedzialny będzie dział performance marketingu NuOrder.

Zarówno marka Tarczyn, jak i DrWitt Premium regularnie i aktywnie komunikują się ze swoimi fanami za pomocą profili na Facebooku. Teraz obie marki zyskały także dedykowane strony internetowe. Bogactwo owoców – to Tarczyn, dlatego właśnie takie hasło towarzyszy platformom komunikacji internetowej marki. Natomiast DrWitt Premium opiera się na Inwestycji w zdrowie – to motto idzie w parze działaniom tej marki.

Agencja interaktywna NuOrder specjalizuje się w komunikacji digitalowej, performance marketingu oraz wykorzystaniu do promocji mediów społecznościowych.

Działania w Social Mediach zostaną uzupełnione dodatkowymi aktywnościami, takimi jak działania w ramach content marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj