…który potrafi przewidywać ruch obiektów (predictive autofocus). Działania promujące prowadzone będą pod hasłem „Zapomnij o nieostrych zdjęciach”.
Spoty telewizyjne zostaną zaprezentowane w kanałach TVN i Polsatu. Można je również obejrzeć na platformach Ipla, VOD i w serwisie YouTube. Kampania online’owa oparta została o współpracę z portalami Gazeta.pl, Onet.pl, Filmweb.pl, Spidersweb.pl, Antyweb.pl, NaTemat.pl, Gadzetomania.pl i Komorkomania.pl. Reklamy prasowe zostaną udostępnione w wydawnictwach Burdy ‒ „Focus”, „National Geographic” i „NG Traveler”. Częścią kampanii promującej Xperia X będzie też współpraca z National Geographic w ramach Wielkiego Konkursu Fotograficznego ‒ Sony Mobile jest sponsorem nagród i patronem kategorii fotografia mobilna „Złap TEN moment w Polsce”.
Zobacz również
Kampanii promocyjnej towarzyszyć będzie niestandardowa akcja w mediach społecznościowych, opierająca się o współpracę z fanami marki na Instagramie i Facebooku. Projekt nosi nazwę „Wojażer” i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu sympatyków Sony, którzy upominali się o możliwość testowania smartfonów na prawach podobnych, jakie zwykle mają dziennikarze i blogerzy.
Akcję zainaugurują: fotograf Krzysztof Adamek i animator wielu działań internetowych, Mateusz Jaszak ‒ na Instagramie. Ich zadaniem będzie m.in. wyłonienie w swoich kanałach społecznościowych pierwszego uczestnika projektu Wojażer, który otrzyma smartfon Xperia X na pięć dni i po wykonaniu kilku zadań konkursowych przekaże go kolejnej osobie, wyłonionej spośród swoich znajomych, ta zaś udostępni Xperię następnemu uczestnikowi. W lipcu #Wojażer pojawi się na Facebooku ‒ tu dla swoich fanów Sony Mobile szykuje wielką niespodziankę!
Tym oto sposobem począwszy od 6 czerwca wyruszają w Polskę trzy smartfony. Do kogo trafią, kto będzie je testował, w jakich miejscach i jaki dorobek fotograficzny przyniosą ‒ zależeć będzie wyłącznie od uczestników zabawy, kolejnych ogniw w łańcuszku Wojażera. Dokonania każdego z autorów testu Xperii zostaną zaprezentowane w kanałach społecznościowych Sony Mobile na Instagramie, Twitterze i Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszyscy uczestnicy projektu Wojażer wezmą ponadto udział w konkursie, w którym nagradzane będą najciekawsze fotografie wykonano smartfonami Xperia, uwzględniające funkcję predictive autofocus. Zmagania uczestników Wojażera będzie można oglądać na specjalnej mapie, zawierającej lokalizowaną galerię zdjęć wykonanych w czasie podróży smartfonów przez Polskę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, za adaptację materiałów wideo odpowiedzialna jest agencja kreatywna Walk Creative, kreacje online zostały przygotowane przez agencję Walk Digital. Działania w sferze PR i Social Mediów prowadzi agencja PR KOD ID. Za działania BTL odpowiada agencja kreatywna Greenmark.
Poniżej link do spotu promocyjnego: