Natalii Paździor – zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior.
Do tej pory, w Centrum Domowych Inspiracji Bosch, gotowaniem pod okiem szefa Kuchni Tomasza Jakubiaka, blogerów: Tomasza Lacha (zajadam.pl) oraz Piotra Ogińskiego (Kocham Gotować) w towarzystwie Katarzyny Glinki, zajmowali się wyłącznie dorośli. Tym razem, do uczestnictwa w evencie Akademii Smaku zaproszono również dzieci, które w towarzystwie swoich rodziców oraz Natalii Paździor, wspólnie przygotowywały przepełnione smakiem desery.
Zobacz również
Mali profesjonaliści
Dzieci pod okiem swoich rodziców z zapałem przygotowywały powierzone im zadania, wśród których znalazło się ugniatanie ciasta, ubijanie piany z białek, zmiksowanie musu owocowego czy wykańczanie deserów. Z radością i ekscytacją pracowały, jednocześnie świetnie się bawiąc. Natalia Paździor okazała się być profesjonalistką w każdym calu, gotując wspólnie z Piotrem Ogińskim oraz Tomaszem Jakubiakiem, nie zapominając o wspólnej zabawie z innymi dziećmi.
Smak deserów
Podczas kulinarnych warsztatów przygotowano m.in. tartę pekanowo – batatową, drożdżowe rogaliki z kremem czekoladowym, lody truskawkowe i czekoladowe, mini pavlove z musem truskawkowo – rabarbarowym, pannę carottę czy lizaki z ciasta francuskiego z owocami leśnymi. Zawsze gorąca, smaczna i przyjemna atmosfera podczas kulinarnych warsztatów, tym razem uzupełniona została o mnóstwo dziecięcej radości, młodzieńczej werwy i pasji, która przerodziła się w wizję wspaniałej przyszłości, wypełnionej cenionymi szefami kuchni.
Akademia Smaku w pigułce
Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny, emitowany w TVP2, video warsztaty, serwis www.akademiasmaku.pl, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, a także e-booki stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni. Atrakcyjne nagrody i niezapomniana atmosfera sprawia, że Akademia Smaku to jeden z najciekawszych cykli kulinarnych w naszym kraju. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, tworzących swoistą kulinarną społeczność, dzieląc się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także zdobywając tajniki kuchni od ekspertów – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha oraz Piotra Ogińskiego. W projekt zaangażowana jest również Katarzyna Glinka, znana aktorka teatralna i telewizyjna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie www.akademiasmaku.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami projektu jest Mlekovita oraz Kropla Beskidu.
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.