Kateřina Slánská (Universal Robots): Pierwotna idea targów to przeszłość

Kateřina Slánská (Universal Robots): Pierwotna idea targów to przeszłość
Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedziała tym razem Kateřina Slánská, marketing manager CEE, Universal Robots.
O autorze
2 min czytania 2016-06-09

1. W marketingu najważniejsze są…

Kreatywność, wiedza i zrozumienie tego, co robimy.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Zależy od tego, gdzie i jakim marketingiem się zajmujesz. Naturalnie, wielu specjalistów od marketingu marzy o pracy przy komunikacji bezpośredniej dla klienta końcowego. To są te wszystkie fajne akcje reklamowe, z którymi człowiek styka się na co dzień.

Wydaje mi się, że większym wyzwaniem jest marketing B2B. Tam, jeżeli chcemy osiągnąć sukces, musimy być niesłychanie kreatywni i oryginalni. Jest to rodzaj mniej widocznego marketingu, który pomaga naszym firmom rozwijać się w ich dziedzinie, w ich gałęzi przemysłu.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Wszystkie wyzwania są trudne, niektóre w sposób dobry, inne w zły. Jednak sprostanie zadaniu w terminie i z pozytywnym rezultatem, traktuję zawsze jako osobiste zwycięstwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Dobre zarządzanie marketingiem u mojego poprzedniego pracodawcy przez 10 lat, zbudowanie od zera działu marketingu w Europie Wschodniej oraz skuteczny marketing w Sales & Partners, który został doceniony.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Stworzenie planu marketingowego dla Europy Wschodniej, który efektywnie służyłby zarówno rynkowi, jak i partnerom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Marketing cyfrowy, media społecznościowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Mam wrażenie, że pierwotna idea targów to przeszłość. Obecnie targi świecą pustkami, coraz mniej wystawców prezentuje na nich swoje produkty. Nadal są one ważne, jednak nie tak, jak choćby 10 lat temu.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Zrozumieć ideę, która przyświeca marce i którą agencja chce wypromować, a także znaleźć wspólny język oraz zbieżną politykę przy współpracy nad marką klienta.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Coca Coli i ich kampanii.

10. Moja kampania marzeń…

Komunikacja bezpośrednia do klienta końcowego, np. w Coca Coli, co umożliwiłoby mi współpracę z ich kreatywnym zespołem.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Kocham wyzwania, a słowo “marketing” to wyzwanie samo w sobie. Na mojej drodze miałam możliwość zetknięcia się z różnymi definicjami marketingu i różnymi metodami prowadzenia go. Ilu ludzi, tyle opinii – dlatego właśnie my, specjaliści od marketingu, chcemy być coraz lepsi i zależy nam na tym, aby ludzie zauważali, jak bardzo byliśmy i jesteśmy kreatywni oraz jakie sukcesy udaje nam się osiągać.

 

Kateřina Slánská

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i realizacji kampanii marketingowych oraz działań PR w regionie EMEA, zdobywane w firmach Rockwell Automation i Ericsson. Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Wielkiej Brytanii, gdzie oprócz języka angielskiego studiowała także turystykę lotniczą. Ma syna, a jej główne hobby to historia, podróże, sport i muzyka.