…wszystkie bilety na wydarzenie wyprzedane z miesięcznym wyprzedzeniem – to bilans zakończonego właśnie Forum IAB 2016. Była to już 10., jubileuszowa edycja tej najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w Polsce.
Tegoroczne Forum IAB odbyło się w dniach 8 i 9 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy pod hasłem „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. Podczas dwóch dni konferencji kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy wprowadziło uczestników w świat inspiracji, własnych przemyśleń i doświadczeń na temat trendów i działań, które zapewniają najlepsze doświadczenia klienta z marką.
Zobacz również
Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami podzielili się topowi zagraniczni prelegenci oraz prelegenci, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Keynote speakerem był futurysta i antropolog digitalu Brian Solis, który wygłosił prelekcję zatytułowaną „Customer Experience Starts with Experience Architecture”. Gośćmi specjalnymi byli prezesi amerykańskiego i europejskiego IAB: Randall Rothenberg (IAB USA) i Constantine Kamaras (IAB Europe). Uczestników inspirowali również: Nicola Mendelsohn (Facebook), Steve King (Publicis Media), Nikki Mendonça (OMD), Yuri Drabent (Isobar Polska), Krzysztof Sobieszek (Zenith) i Anna Sakowicz (SMG Polska).
W drugim dniu kilkudziesięciu prelegentów dostarczyło uczestnikom ogromną porcję wiedzy z różnych obszarów customer experience. Wystąpienia odbywały się równolegle w trzech salach, obejmując bloki tematyczne: Omnichannel, Customer Journey, Design Thinking & Innovation, Badania & Insights I Technologia w służbie użytkownika.
Forum IAB 2016 obfitowało też w nowości. Po raz pierwszy na konferencji została otwarta Strefa Innowacji, w której można było sprawdzić na własnej skórze, jak działają najnowocześniejsze technologie. Uczestnicy mogli też dowiedzieć się, jakie wyzwania stawia przed firmami customer experience. Na ten temat dyskutowali w panelu „Customer Experience Driven Organization” przedstawiciele najlepiej prosperujących biznesów, którzy na co dzień odpowiadają w swoich firmach za opracowanie narzędzi i stworzenie warunków dla prowadzenia działań zapewniających klientom jak najlepsze doświadczenie z marką.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Podczas pierwszego dnia konferencji odbył się launch nowej inicjatywy IAB Polska – Creative Lab. „IAB Creative Lab to inicjatywa nastawiona na edukację osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii oraz dzielenie się wiedzą i promowanie best-practice. Zamierzamy skorzystać z zasobów i doświadczeń najlepszych agencji – zarówno polskich, jak i zagranicznych – które mają doskonałe zaplecze kreatywne. Ich przedstawiciele będą pokazywać, jak od strony kreatywnej poruszać się w świecie reklamy cyfrowej”, wyjaśnia Włodzimierz Schmidt. Prezes Zarządu IAB Polska przedstawił założenia projektu, a Rob Newlan (Director Facebook Creative Shop EMEA) przedstawił perspektywę światową kreacji w świecie cyfrowym. Polski punkt widzenia na kreację cyfrową zaprezentowali natomiast podczas panelu Creative Chairs Maciej Waligóra z DDB&tribal, Bartek Gołębiowski z agencji GONG oraz Dawid Szczepaniak z VML Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziesiąta edycja Forum IAB po raz kolejny stała się źródłem cennej wiedzy, która pozwoli na jeszcze lepszy rozwój biznesów i bardziej precyzyjne odpowiadanie na potrzeby konsumentów. Konferencja była także okazją do wspólnego networkingu, wymiany doświadczeń i możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych w branży interaktywnej. Zapraszamy do śledzenia strony internetowej www.forumiab.pl, gdzie już wkrótce umieszczone zostaną prezentacje prelegentów, a także krótkie wywiady podsumowujące konferencję, oraz fanpage’a na Facebooku: www.facebook.com/IABPolska, gdzie będzie można obejrzeć zdjęcia i relację wideo z wydarzenia.