W pierwszym etapie zaczynając od słów „Dawno, dawno temu…” rozpocznie się opowieść, którą będą tworzyli internauci w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku. W tworzenie i czytanie bajek zaangażował się m.in. Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m2. Bajka zostanie wydana w wersji PDF i wysłana do Nadii. Dzięki zaangażowaniu internautów, ludzie jeszcze chętniej będą dzielić się historią, która dotrze do wielu osób. A przecież im więcej osób się dowie, tym więcej będzie chciało pomóc, także finansowo.
Dlaczego bajki? Bajka sprawia, że budzi się fantazja… Fantazja dziecka, która jest w stanie pokonać największy strach: przed tym co wyimaginowane, a czasem niestety prawdziwe. Nadia choruje na nieuleczalną chorobę, z którą będzie musiała mierzyć się przez całe życie. Każda pomoc finansowa pomoże w kosztownej rehabilitacji, a każdy wers bajki zostanie przeczytany dziewczynce, aby zabrać ją do krainy fantazji, gdzie wszystko jest możliwe.
Zobacz również
Celem kampanii jest zebranie 20 tys. złotych (20zł przekazane przez 1000 osób) na leczenie małej Nadii. Organizatorzy – agencja kreatywna OX Media – dają internautom możliwość pomocy zarówno finansowej, jak i wirtualnej.
– Chcemy zbudować odpowiedni zasięg i zachęcić do pomocy każdego – podkreśla Dariusz Szpak z agencji kreatywnej OX Media – pomóc można oczywiście finansowo, ale również poprzez dodanie wersu bajki lub nagrania video i tym samym rozpowszechnienie informacji o kampanii – dodaje.
W akcję zaangażowały się już pojedyncze osoby, firmy oraz celebryci m.in.: modelka i businesswoman Ilona Felicjańska, piosenkarka Iwona Węgrowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bajkę dla Nadii może stworzyć każdy na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing