Pokolenie doświadczeń, Customer&User Experience – darmowe seminarium

Nowe pokolenie, zwane "Pokoleniem doświadczeń" wymaga od firm koncentracji na wszystkich wrażeniach jakich doświadcza klient w kontakcie z firmą. Szansę na zdobycie znaczącej pozycji rynkowej mają firmy, które odważą się na zmianę strategii w oparciu o nowe trendy.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

Fundacja Obserwatorium Zarządzania przygotowała seminarium, na które zaprasza prezesów, dyrektorów, kierowników, managerów, ekspertów z działów e-commerce, e-biznesu, e-usług, marketingu i sprzedaży na najważniejsze wydarzenie poświęcone Customer i User Experience.  

Podczas seminarium zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case study zorientowane na Customer i User Experience, których celem jest odpowiedź na pytanie: Jak zdobyć i inspirować współczesnego Klienta oraz „E-Klienta”?.

19 listopada w Warszawie będziemy gościć m.in.:

  • Nick Sohnemann – The World in 2021
  • Marta Łukawska – Daruk oraz Anna Stopińska, P 4 Sp. Z o.o. – Customer Experience
  • Dr Agnieszka Szóstek, School of Form – User Experience
  • Prof. Dr Hab. Andrzej Falkowski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Psychologia motywacji
  • Joanna Nagadowska oraz Olgierd Wojtas, Google Poland Sp. Z o.o. – Dynamiczne zmiany gospodarcze, społeczne i technologiczne
  • Marek Staniszewski, CANAL+ Cyfrowy S.A. – Doświadczenia telewizji
  • Kamila Koźbiał, AM ART-MEDIA AGENCJA PR Sp. Z o.o. oraz Rafał Klepacz, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – Skąd, nie pytając Klientów, czerpać o nich wiedzę?
  • Agnieszka Jedynasta, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – projektowanie Customer Experience
  • Tomasz Kopacz, Microsoft – Jak na pięknie można zarobić?
  • Łukasz Gąsiorowski i Krzysztof Kończyk, Deutsche Bank PBC S.A. – Redesign
  • SESJA PORANNA: Karolina Lisiecka, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Metody twórczego generowania pomysłów

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium finansowane jest ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj