Reklama dnia: Chór stworzony przez osoby z problemami oddechowymi – wzruszająca reklama od Philips

Reklama dnia: Chór stworzony przez osoby z problemami oddechowymi – wzruszająca reklama od Philips
Lubicie śpiewać pod prysznicem? Wyobraźcie sobie, że niektórzy, choćby bardzo chcieli, nie mogą tego robić.
O autorze
0 min czytania 2016-06-22

Dotyczy to osób, które mają problemy z układem oddechowym. Kłopoty ze złapaniem powietrza skutecznie uniemożliwiają im jakąkolwiek próbę śpiewu. 

To właśnie takich osób dotyczy niezwykła naszym zdaniem reklama marki Philips. Co zrobić, żeby ci ludzie mogli znów zaśpiewać? Czy potrafią utworzyć chór i wystąpić publicznie?

Zobaczcie sami: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Zobaczcie również, jak technologia może pomóc ludziom z autyzmem. Prosto od Apple:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Technologia to nie tylko poprawianie jakości życia osobom chorym, ale również spełnianie ich marzeń:

PS 3

Niedawno pisaliśmy również o przewrotnej kampanii na temat osób niepełnosprawnych w pracy. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj >>

PS 4

Na koniec zajrzyjcie do odcinka, w którym opisujemy bardzo ciekawy projekt dla osób niewidomych – próbę oddania, jak brzmią emotikonki. Cały artykuł tutaj >>

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!