Dotyczy to osób, które mają problemy z układem oddechowym. Kłopoty ze złapaniem powietrza skutecznie uniemożliwiają im jakąkolwiek próbę śpiewu.
Zobacz również
To właśnie takich osób dotyczy niezwykła naszym zdaniem reklama marki Philips. Co zrobić, żeby ci ludzie mogli znów zaśpiewać? Czy potrafią utworzyć chór i wystąpić publicznie?
Zobaczcie sami:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zobaczcie również, jak technologia może pomóc ludziom z autyzmem. Prosto od Apple:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Technologia to nie tylko poprawianie jakości życia osobom chorym, ale również spełnianie ich marzeń:
PS 3
Niedawno pisaliśmy również o przewrotnej kampanii na temat osób niepełnosprawnych w pracy. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj >>
PS 4
Na koniec zajrzyjcie do odcinka, w którym opisujemy bardzo ciekawy projekt dla osób niewidomych – próbę oddania, jak brzmią emotikonki. Cały artykuł tutaj >>
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!