Reklama dnia: Posłuchaj, jak brzmią Emoji

Reklama dnia: Posłuchaj, jak brzmią Emoji
Z Emoji, czyli ze swego rodzaju pisma obrazkowego, rozbudowanych emotikon korzysta chyba już każdy z nas. Ale wiecie komu Emoji sprawiają wiele trudności? Osobom niewidomym. W Brazylii pojawił się jednak pomysł, jak temu zaradzić.
O autorze
0 min czytania 2016-03-29

Kampanię przygotował brazylijski telekom LiveTIM.

PS

Emoji pojawiły się już w wielu kampaniach. Poniżej znajdziecie kilka z nich:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pepsi i oświadczyny za pomocą Emoji

Domino’s Pizza i nagrodzona w Cannes kampania, w której by zamówić pizze wystarczyło skorzystać z Emoji

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Durex walczący o swoje nowe własne Emoji

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Emoji w reklamie McDonald’s

PS 2

A czy Emoji dyskryminują kobiety? Przypominamy jedną z naszych poprzednich reklam dnia – Always #LikeAGirl – Girl Emojis.

PS 3

Emoji pojawiły się również w głośnej kampanii filmu Deadpool

fot. Patton Oswalt, twitter.com/pattonoswalt

Więcej informacji na temat niestandardowej kampanii promującej film Deadpool możecie znaleźć tutaj.

PS 4

Emoji przeniknęły też do świata muzyki. Jedną z pierwszych artystek, które z nich skorzystały była Katy Perry


PS 5

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!