Kampanię przygotował brazylijski telekom LiveTIM.
Zobacz również
PS
Emoji pojawiły się już w wielu kampaniach. Poniżej znajdziecie kilka z nich:
Pepsi i oświadczyny za pomocą Emoji
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Domino’s Pizza i nagrodzona w Cannes kampania, w której by zamówić pizze wystarczyło skorzystać z Emoji
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Durex walczący o swoje nowe własne Emoji
Emoji w reklamie McDonald’s
PS 2
A czy Emoji dyskryminują kobiety? Przypominamy jedną z naszych poprzednich reklam dnia – Always #LikeAGirl – Girl Emojis.
PS 3
Emoji pojawiły się również w głośnej kampanii filmu Deadpool
fot. Patton Oswalt, twitter.com/pattonoswalt
Więcej informacji na temat niestandardowej kampanii promującej film Deadpool możecie znaleźć tutaj.
PS 4
Emoji przeniknęły też do świata muzyki. Jedną z pierwszych artystek, które z nich skorzystały była Katy Perry
PS 5
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!