Z tej możliwości skorzystali od razu twórcy Catvertisera, umożliwiając swoim użytkownikom zarządzanie kampaniami przez Messengera.
Ta ogromna zmiana może zostać z sukcesem wykorzystana przez przedstawicieli biznesu, dając im ogromne możliwości chociażby w automatyzowaniu obsługi klienta. Komunikator Facebooka może w ich imieniu kontaktować się z klientami, czy potencjalnymi partnerami biznesowymi Catvertiser uruchomił (najprawdopodobniej) pierwszą sztuczną inteligencję pozwalającą użytkownikom Facebooka na zarządzanie kampaniami reklamowymi poprzez Messengera. Bot, na podstawie wysyłanych zapytań, udziela informacji dotyczących prowadzonych w Catvertiserze kampanii – w formie wiadomości tekstowych oraz . przycisków (structured message). Jedyne, co należy zrobić to połączyć konta, aby w Messengerze sprawdzać informacje dotyczące prowadzonych kampanii.
Zobacz również
Naszym zdaniem jest to duża innowacja, szczególnie iż nie ma jeszcze zbyt wielu botów Messengerowych. Taka zmiana powinna spotkać się z dużym zainteresowaniem użytkowników Catvertisera, gdyż jeszcze bardziej ułatwi im kontrolę kampanii reklamowych i możliwość szybkiej reakcji – wstrzymania lub aktywowania kampanii. Dodatkowo umożliwi to bez konieczności logowania się do samego narzędzia – dodaje Katarzyna Kowalczyk, Marketing Officer Catvertiser.
Więcej o bocie na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing