Online Sales & Marketing Group zajmuje się realizacją działań wchodzących w zakres marketingu bezpośredniego, którego celem jest dotarcie do potencjalnych i aktualnych klientów z osobistym komunikatem i zbudowanie z nimi trwałej relacji.
– Zamierzamy dotrzeć do grupy docelowej zamożnych konsumentów w wieku od 24 do 40 lat, mieszkających w dużych miastach – mówi Marcin Brysiak, prezes e-pasaz.eu. – Dzięki rozwijanemu modułowi badawczemu wykorzystywanemu przez serwis e-pasaz.eu a teraz przez odbierz.to jesteśmy w stanie zbudować precyzyjnie targeotwaną bazę danych użytkowników wzbogaconą o ich preferencje zakupowe. Niewiele firm daje gwarancję sukcesu przed zainwestowaniem pieniędzy co dla klienta może oznaczać bardzo wysokie ryzyko, głównie dlatego, że nie ma odpowiedniej kontroli nad sytuacją. Natomiast marketing bezpośredni pozwala sprawdzić, w jaki sposób ludzie odbierają produkt, ofertę oraz cenę.
Zobacz również
Na początku października spółka przeprowadziła także rebranding istniejącego od maja serwisu e-pasaz.eu, który od tej pory nosi nazwę odbierz.to. Serwis e-pasaz.eu od początku istnienia odwiedziło ponad 765 tys. unikalnych użytkowników, którzy średnio spędzili na stronie 2 min 21 sek. Liczba odsłon witryn przekroczyła 2, 5 mln, liczba nowych wizyt wyniosła niemal 87 proc. Serwis pozyskał ponad 122 tys. leadów obejmujących dane osobowe oraz preferencje zakupowe.
– Po kilku miesiącach zdecydowaliśmy się na rebranding serwisu – mówi Marcin Brysiak. – Wyniki uzyskane przez e-pasaz.eu są bardzo obiecujące, chcieliśmy jednak je dodatkowo wzmocnić. Stąd pomysł na rozbudowę serwisu i przekształcenie w portal odbierz.to. Witryna została rozbudowana o dwie sekcje: Biżuteria i Uroda, usprawniliśmy funkcjonowanie modułu badawczego, autoryzacji numerów telefonów oraz adresów e-mail.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce