IKEA podpisze z nowym partnerem kontrakt na 18-miesięczny plan komunikacji. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, consulting, egzekucję działań oraz planowanie i zakup mediów.
W przetargu, oprócz Agencji Warszawa, startowała Grey Group i lubelska agencja RO Media.
Zobacz również
Za obsługę marki odpowiedzialna będzie Katarzyna Grzeszczak (Account Manager/Project Leader) i Piotr Mach (Client Service Director).
Agencja Warszawa to agencja strategiczno-kreatywna 360° wyspecjalizowana w obszarze digital i social media. Na rynku obecna od prawie 10 lat. Innymi klientami agencji są m.in. T-Mobile, Sony Europe, L’Oreal Polska, Hasbro, British American Tobacco, Nestle Polska.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]