Nawiązanie współpracy z ambasadorką marki oraz kampania reklamowa z jej udziałem, to kolejny krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort. Doradztwo w zakresie rekomendacji i zakupu mediów w działaniach reklamowych firma powierzyła agencji Codemedia.
Nowy dom mediowy wybrany został w drodze przetargu.
Zobacz również
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ponieważ zaprezentowali ofertę najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb – zwłaszcza w kontekście zmian wizerunkowych, które wdrażamy. Doceniliśmy również duże zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.
Strony nie podają informacji na temat długości umowy. Wcześniej zakupem mediów dla Komfortu zajmował się dom mediowy Starlink.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]