Komfort z nowym domem mediowym

Firma Komfort rozpoczęła współpracę z Codemedia. Dom mediowy odpowiedzialny jest m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.
O autorze
0 min czytania 2016-06-30

Nawiązanie współpracy z ambasadorką marki oraz kampania reklamowa z jej udziałem, to kolejny krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort. Doradztwo w zakresie rekomendacji i zakupu mediów w działaniach reklamowych firma powierzyła agencji Codemedia.

Nowy dom mediowy wybrany został w drodze przetargu. 

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ponieważ zaprezentowali ofertę najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb – zwłaszcza w kontekście zmian wizerunkowych, które wdrażamy. Doceniliśmy również duże zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A. 

Strony nie podają informacji na temat długości umowy. Wcześniej zakupem mediów dla Komfortu zajmował się dom mediowy Starlink.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj