GemiusRecommend – nowy produkt dla duńskiego e-commerce

Gemius, lider rynku badań internetu w regionie EMEA, wprowadza do swojej oferty na rynku duńskim nowy produkt, skierowany do klientów z branży e-commerce – gemiusRecommend. Produkt ten, stworzony i rozwijany we współpracy z firmą Quartic, to system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu.
O autorze
1 min czytania 2012-10-16

GemiusRecommend, zbudowany na silniku Quartic, jest systemem rekomendacji, który na podstawie danych gromadzonych w serwisie internetowym (zakupy, oceny, zachowanie użytkowników – clickstream) generuje personalizowane rekomendacje dla użytkowników. W trakcie prac nad silnikiem gemiusRecommend wykorzystano m. in. Techniki eksploracji danych i zbiorowej filtracji danych.

Głównymi korzyściami, jakich mogą oczekiwać użytkownicy gemiusRecommend z branży e-commerce są przede wszystkim: większy współczynnik konwersji oraz większa wartość składanych zamówień. Ponadto spodziewać się można większego współczynnika CTR. Wszystko to powoduje, że gemiusRecommend jest skierowany nie tylko do sklepów online, ale z powodzeniem można zastosować ten produkt w portalach z ogłoszeniami oraz treściami multimedialnymi.

W kwestii sprzedaży, gemiusRecommend oferowany jest na rynku duńskim. Jak komentuje rozszerzenie oferty Gemius Mateusz Gordon, International eCommerce Segment Manager w Gemius SA: Wprowadzenie do wachlarza naszych usług rozwiązania gemiusRecommend jest oczywistą odpowiedzią na niezmiennie duże znaczenie segmentu e-commerce, tak dla działalności firmy Gemius SA, jak i, ogólnie, dla rynku online w Danii. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować kolejne narzędzie (obok gemiusHeatMap, badania mierzącego klikalność na stronie i serwera reklamowego AdOcean) dające dużą wartość dodaną dla naszych klientów z tego sektora – wprost zwiększające ich zyski, a także oferujące nowe możliwości zakupowe dla ich użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj