W trakcie trwających półtora roku zajęć studenci zdobywają teoretyczną i praktyczną wiedzę o reklamie od Dyrektor Marketingu, Irminy Marcinkiewicz i Creative & PR Managera, Artura Jabłońskiego.
Przeglądając ogłoszenia o pracę w agencjach reklamowych i interaktywnych łatwo dostrzec, że często poszukują one absolwentów kierunków humanistycznych – mówi Jabłoński, pomysłodawca specjalizacji – Tymczasem studentom filologii, dziennikarstwa, itd. nie oferuje się specjalistycznej wiedzy, która pomogłaby odnieść sukces w tego typu pracy. Mogą ją zdobyć jedynie w ramach innych studiów lub szkoleń, które częstokroć przekraczają ich możliwości finansowe. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę.
Zobacz również
Możliwość wyboru specjalizacji mają studenci studiów drugiego stopnia filologii polskiej. Wydziałom filologicznym zazwyczaj ciężko rozpocząć współpracę z firmami zewnętrznymi. Są postrzegane jako mało atrakcyjni partnerzy. Władze Instytutu Literatury Polskiej UMK wierzą jednak w możliwość wykorzystania potencjału swoich absolwentów w biznesie, zwłaszcza jego kreatywnej części.
Specjalizacja cieszy się dużym powodzeniem. Są już głosy o zainteresowaniu ze strony innych kierunków, które również chciałyby rozszerzyć w ten sposób swoją ofertę edukacyjną. W tym roku do grupy dołączyli również studenci filologii rosyjskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing