Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

K2 wygrywa przetarg na obsługę Saturna

Do grona klientów agencji K2 dołącza Saturn. Sieć marketów nawiązała współpracę z K2 w wyniku przetargu, w którym udział wzięły łącznie 4 agencje.
O autorze
0 min czytania 2016-07-15

K2 przejmie obsługę strategiczno-kreatywną Saturna od agencji Ogilvy&Mather, która to do tej pory była odpowiedzialna za działania promocyjne tej marki na polskim rynku. K2 wdroży swoją autorską kampanię promującą sieć sklepów jeszcze w 2016 roku. Agencja będzie też wspierała klienta we wszystkich bieżących projektach. Współpraca ma mieć charakter długoterminowy.