Gra w zespole rockowym, uprawianie sportów ekstremalnych, macierzyństwo – wszystko jest możliwe. Pokonywanie swoich słabości czyni z tych osób prawdziwych bohaterów. Nie należy się nad nimi użalać. Jedyne czego potrzebują, to dania im szansy.
Zobacz również
Zobaczcie – naprawdę warto:
PS
Niedawno pisaliśmy też o innej wartej uwagi kampanii „Nie każdy chce być strażakiem”, poruszającej problem zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Możecie o niej przeczytać tutaj >>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Zobaczcie również dwa inne świetne projekty. Pierwszy to dodanie dźwięków do emotikonek, żeby mogły z nich korzystać osoby niewidome. Więcej informacji tutaj >>
Drugi projekt to akcja Philipsa, która polegała na utworzeniu chóru z osób mających problemy z oddychaniem. Cały artykuł znajdziecie tutaj >>
PS 3
Jak patrzycie na osoby chore i niepełnosprawne? Jak one na siebie patrzą?
PS 4
Tutaj przykłady dobrych reklam o Paraolimpiadzie:
PS 5
I na koniec coś, co Was wzruszy 🙂
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji! 🙂