Reklama dnia: Niepełnosprawność to bycie superczłowiekiem – zobaczcie świetną reklamę o ludziach, nad którymi nie można się użalać

Reklama dnia: Niepełnosprawność to bycie superczłowiekiem – zobaczcie świetną reklamę o ludziach, nad którymi nie można się użalać
Czy o niepełnosprawności można mówić na wesoło? Okazuje się, że tak. „We’re the superhumans” - tak właśnie określają się bohaterowie pokazani na filmie.
O autorze
1 min czytania 2016-07-18

Gra w zespole rockowym, uprawianie sportów ekstremalnych, macierzyństwo – wszystko jest możliwe. Pokonywanie swoich słabości czyni z tych osób prawdziwych bohaterów. Nie należy się nad nimi użalać. Jedyne czego potrzebują, to dania im szansy. 

Zobaczcie – naprawdę warto:

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno pisaliśmy też o innej wartej uwagi kampanii „Nie każdy chce być strażakiem”, poruszającej problem zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Możecie o niej przeczytać tutaj >> 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobaczcie również dwa inne świetne projekty. Pierwszy to dodanie dźwięków do emotikonek, żeby mogły z nich korzystać osoby niewidome. Więcej informacji tutaj >>

Drugi projekt to akcja Philipsa, która polegała na utworzeniu chóru z osób mających problemy z oddychaniem. Cały artykuł znajdziecie tutaj >>

PS 3

Jak patrzycie na osoby chore i niepełnosprawne? Jak one na siebie patrzą? 

PS 4

Tutaj przykłady dobrych reklam o Paraolimpiadzie: 


PS 5 

I na koniec coś, co Was wzruszy 🙂

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji! 🙂