Pokaż, jak przyciągasz i zatrzymujesz talenty. Weź udział w konkursie „SIŁA PRZYCIĄGANIA 2016”

Potrafisz przyciągnąć najlepszych pracowników? Przykładasz wagę do właściwego wdrażania nowych pracowników? Prowadzisz innowacyjne kampanie rekrutacyjne? Dbasz o zaangażowanie i rozwój pracowników? Jeżeli masz dar zatrzymywania talentów i potrafisz tworzyć wyjątkowe środowisko pracy, zgłoś swoją...
O autorze
1 min czytania 2016-07-28

…firmę do konkursu Siła Przyciągania 2016 organizowanego przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, Grupę Work Service, PwC i Orange.

– Szukamy przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorców, którzy zrozumieli, że rozwój ich biznesu jest możliwy tylko dzięki najlepszym kadrom. Chcemy wyłonić ambasadorów nowego rynku pracy, którzy najlepiej odnaleźli się w zmieniających się realiach, a także wdrożyli efektywne mechanizmy z zakresu HR. Ich przykłady mogą stać się wzorem i inspiracją dla pozostałych uczestników rynku. Bo przyszłość, bez zaangażowania pracodawców i dobrych narzędzi skierowanych do kandydatów, nie istnieje – podkreśla Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service’u – partnera strategicznego konkursu.

– W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji – mówi Ewa Zmysłowska, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC, który jest partnerem merytorycznym konkursu.

Pracodawcy marzeń zostaną nagrodzeni w trzech obszarach: „Kampania employer branding”, „Proces Rekrutacji” i „Retencja”. Kapituła konkursu przyzna również nagrodę Master Champion firmie o największej sile przyciągania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wziąć udział w konkursie

Wejdź na stronę silaprzyciagania.pl, w opisie kategorii sprawdź, co będziemy oceniać, przygotuj prezentację i wyślij zgłoszenie przez formularz do 30 września.

Kategorie konkursu

Kampania employer branding
Najlepsza kampania employer branding
Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Proces rekrutacji

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Employer branding w procesie rekrutacji
Innowacja w rekrutacji — candidate interaction

Retencja

Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Najlepszy program zarządzania talentami