Wedle informacji organizatorów, targi „Gitex Technology Week”, odbywające się od 14 do 18 października, odwiedzają głównie klienci z jednego z najintensywniej rozwijających się obecnie na świecie obszarów gospodarczych – krajów MENASA, czyli Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej, Azji Południowej oraz Stanów Zjednoczonych. Na stoiskach prezentuje się niemal kilka tysięcy podmiotów gospodarczych z całego świata. Jednym z niewielu polskich przedstawicieli jest wrocławska Aduma.
– Na potrzeby partnera, firmy Sharp, przygotowaliśmy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich aplikacje na ekrany wielodotykowe, z których może jednocześnie korzystać kilka osób – mówi Maciej Mielcarek, wiceprezes Aduma S.A. – Nasz software, wykorzystujący także rozwiązanie live streaming, umożliwia nie tylko oglądanie filmów czy wchodzenie w interakcję z interesującymi elementami kreacji, prezentującymi ofertę biznesową. Pozwala też na łatwe przerzucanie zdjęć czy filmów z własnego urządzenia mobilnego, np. tabletu, na ścianę dotykową oraz korzystanie z mediów społecznościowych. Odwiedzający stoisko mogą wykorzystać ekrany dotykowe do zamieszczenia wiadomości na Twitterze, obserwując jednocześnie aktualizowaną w czasie rzeczywistym wizualizację wiadomości od innych użytkowników.
Zobacz również
Aduma, wspólnie z firmami Sharp i U-Touch, prezentuje także aplikację stworzoną dla Katarskiego Muzeum Narodowego. Wyświetlana na trzech bezszwowych ekranach dotykowych o łącznej długości 4,5 metra, umożliwia interakcję z treściami multimedialnymi trzem użytkownikom jednocześnie. Mogą oni przeglądać materiały samodzielnie lub „prowokować” interakcje z pozostałymi osobami. Wszystko w najwyższej rozdzielczości 4098×768, jeszcze bardziej wzmacniającej wrażenia z korzystania z niezwykle kreatywnej prezentacji.
Eksponowane oprogramowanie jest częścią nowatorskiego pakietu MultiTouch Pack. Pozwala on nie tylko na zaangażowanie publiczności czy gości stoisk handlowych ale także budowanie „wciągających” wielodotykowych prezentacji, wspierających procesy biznesowe i sprzedażowe. Pakiet zawiera szereg szablonów aplikacji, które klienci mogą samodzielnie modyfikować, bez wiedzy programistycznej. Każdej aplikacji można nadać unikalny wygląd spójny z identyfikacją wizualną firmy czy marki. Można je także dowolnie wzbogacać o materiały multimedialne a także sterować nimi z dowolnego miejsca na świecie dzięki oprogramowaniu Aduma Digital Signage.
Potencjał naszych aplikacji, prezentowanych na stoisku Sharpa, dostrzegł jeden z największych i opiniotwórczych dzienników, ukazujących się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „The Gulf News” na pierwszej stronie dodatku „Technologie” prezentuje użytkowników, wchodzących w interakcję z naszym produktem, określonym jako jedna z technologii przyszłości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing