Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Grupa J. Walter Thompson dla Volkswagen Financial Services

Grupa J. Walter Thompson opracowała koncepcję kreatywną kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI oferowane za pośrednictwem Volkswagen Financial Services dla marek samochodowych: ŠKODA, Volkswagen Osobowe, Volkswagen Użytkowe oraz Audi.
O autorze
0 min czytania 2016-08-02

Grupa J. Walter Thompson stworzyła komunikację oraz wyprodukowała materiały reklamowe do kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI, czyli ubezpieczenie wartości fakturowej pojazdu w przypadku zakupu samochodu w leasingu. 

Przygotowane materiały POS, czyli plansze produktowe dla sprzedawców w salonach, plakaty do salonów, zawieszki na lusterka, wobblery oraz standy trafiły do 235 salonów samochodowych w Polsce. Cała kampania została wzmocniona komunikacją w kanale digital, gdzie powstały landingi produktowe dla marek samochodowych objętych kampanią. 

Kampania wystartowała 15 lipca 2016.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj