Wystartował konkurs ForexCup Young 2012

Agencja MediaMocni przygotowała dla X- Trade Brokers Dom Maklerski konkurs edukacyjno- inwestycyjny Forex Cup Young 2012 promowany pod hasłem „Nie bądź cieniasem, wejdź do gry!”.
O autorze
1 min czytania 2012-10-19

 

Forex Cup Young 2012, to kolejna już edycja konkursu organizowanego przez XTB, skierowanego tym razem do studentów, którzy pragną rozpocząć przygodę z inwestowaniem oraz zdobyć cenną wiedzę na temat rynków finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Forex. Celem konkursu jest zachęcenie studentów do aktywnego inwestowania z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz wzmocnienie wizerunku X-Trade Brokers, jako firmy prowadzącej działania edukacyjne.

Dzięki wirtualnej grze inwestycyjnej, uczestnicy mają niepowtarzalną możliwość poznania mechanizmów funkcjonowania giełdy, uzyskania praktycznej wiedzy, a także szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym produktów marki Apple.

MediaMocni opracowali koncepcję kreatywną całości oprawy konkursu, stronę internetową oraz materiały BTL promujące wydarzenie. MediaMocni odpowiedzialni są także za działania wspierające konkurs: stworzenie certyfikowanego przez XTB internetowego Testu Wiedzy oraz dedykowaną na Facebook.com, autorską aplikację, Zostań Grubasem, która w myśl hasła „i Ty możesz zostać grubą rybą” daje możliwość stworzenia oryginalnego banknotu ze zmodyfikowanym wizerunkiem uczestnika. Działania będą wspierane przez stacjonarne szkolenia organizowane na uczelniach wyższych w całej Polsce. Konkurs potrwa do 23 listopada br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing