Forex Cup Young 2012, to kolejna już edycja konkursu organizowanego przez XTB, skierowanego tym razem do studentów, którzy pragną rozpocząć przygodę z inwestowaniem oraz zdobyć cenną wiedzę na temat rynków finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Forex. Celem konkursu jest zachęcenie studentów do aktywnego inwestowania z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz wzmocnienie wizerunku X-Trade Brokers, jako firmy prowadzącej działania edukacyjne.
Zobacz również
Dzięki wirtualnej grze inwestycyjnej, uczestnicy mają niepowtarzalną możliwość poznania mechanizmów funkcjonowania giełdy, uzyskania praktycznej wiedzy, a także szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym produktów marki Apple.
MediaMocni opracowali koncepcję kreatywną całości oprawy konkursu, stronę internetową oraz materiały BTL promujące wydarzenie. MediaMocni odpowiedzialni są także za działania wspierające konkurs: stworzenie certyfikowanego przez XTB internetowego Testu Wiedzy oraz dedykowaną na Facebook.com, autorską aplikację, Zostań Grubasem, która w myśl hasła „i Ty możesz zostać grubą rybą” daje możliwość stworzenia oryginalnego banknotu ze zmodyfikowanym wizerunkiem uczestnika. Działania będą wspierane przez stacjonarne szkolenia organizowane na uczelniach wyższych w całej Polsce. Konkurs potrwa do 23 listopada br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing