Mentorami Fashion PR Talks zostali cenieni w biznesie mody praktycy, m.in. Marianna Szeib, Brand Manager w światowej siedzibie firmy Christian Dior Parfums w Paryżu, Ania Wiącek, dyrektor ds. PR w Pringle of Scotland, a wcześniej Head of Press marki Vivienne Westwood czy Sue Seel, brytyjska strateżka mająca w portfolio Lily Allen i marki z portfela Arcadia Group (Agent Provocateur, Chopard i Jean Paul Gaultier).
Spotkania pod szyldem Fashion PR Talks skierowane są do właścicieli marek, PR-owców oraz osób wiążących swoją przyszłość z pracą w branży mody.
Zobacz również
Wokół szkoły zbudowała się silna społeczność zjednoczona pod znakiem czerwonych ust. Fashion PR Talks to nie tylko specjalistyczne warsztaty. To także doskonała platforma do networkingu, czego przykładem są projekty realizowane wspólnie przez kursantki, które w szkolnej ławce znalazły partnerki do współpracy.
Ambicją Fashion PR Talks jest nie tylko kształcenie profesjonalistów spełniających międzynarodowe standardy, ale też traktowanie edukacji w modzie jako misji społecznej. Dlatego też dwa razy do roku, szkoła organizuje dwudniowe, bezpłatne forum mody Fashion Talks. Tematem pierwszej edycji, która odbyła się 7-8 maja tego roku, było „Hello Spring” czyli metaforyczna wiosna – nowy rozdział w życiu polskich marek modowych. W ciągu dwóch dni, w 4 panelach dyskusyjnych i 10 specjalistycznych wykładach wzięli udział tacy przedstawiciele polskiej klasy kreatywnej jak: Grażyna Olbrych, Olka Osadzińska, Monika Kapłan, WP Onak, Karolina Gadzimska, Ania Terej, Karolina Sulej czy Andrzej Tucholski.
Założycielką szkoły Fashion PR Talks oraz pomysłodawczynią forum Fashion Talks jest Olka Kaźmierczak – autorka pierwszego w Polsce bloga o PR-ze mody Fashion PR Girl i Head Of Group w kolektywie strategicznym Pop Up Grupa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fashion PR Talks. Creating opportunities.
Słuchaj podcastu NowyMarketing