Małgorzata Celarek została dyrektorem działu komunikacji konsumenckiej w Edelman Polska. Z polskim biurem Edelmana, największej na świecie agencji PR, jest związana od prawie 5 lat. W ostatnim roku pełniła funkcję dyrektora działu Digital, którą to funkcję będzie sprawować nadal. Komunikacją zajmuje się od 2002 roku. Specjalizuje się w brandingu i zintegrowanych kampaniach konsumenckich ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital.
Od zawsze związana z komunikacją marketingową, przez ponad 10 lat pracowała dla kilkudziesięciu klientów – zarówno polskich firm jak i międzynarodowych koncernów. Tworzyła i realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Heinz, COTY (Rimmel, adidas), SC Johnson, Johnson&Johnson, Swarovski, eBay, Jacobs Cronat Gold, Discovery Channel, Animal Planet, HP, Coca-Cola, Greenbag, Tefal, Moulinex, Rowenta, Chiquita, Cappy.
Zobacz również
Obszar digital nie jest odosobnioną ekspertyzą, narzędziem, które tylko doklejamy do prezentacji dla klientów. Nasze myślenie wpisuje działania w Internecie, w mediach społecznościowych jako integralną część komunikacji, którą każdy konsultant musi znać i rozumieć. Dlatego uważamy, że połączenie funkcji dyrektora marketingu konsumenckiego i dyrektora działu digital to dobry ruch, odzwierciedlający filozofię naszego myślenia o współczesnym modelu komunikacji – powiedziała Barbara Kwiecień, Dyrektor Generalna agencji Edelman Polska.
Jako Consumer Marketing Practice i Digital Practice Director w Edelman Polska, Małgorzata zarządza zespołami obsługującymi Klientów takich jak Coty, Coca-Cola, Lidl, Pudliszki, Heinz, UPC, SC Johnson, eBay.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce