Do kampanii zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to, którzy będą odwiedzać sklepy Tchibo i zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard. Za każdą zarejestrowaną z ich polecenia osobę, otrzymają atrakcyjne zniżki. Dodatkowo podczas każdorazowej wizyty w sklepie będą mogli wspólnie ze znajomymi wypić pyszną kawę i porozmawiać o ofercie TchiboCard.
Każdy, kto dołączy do klubu w ten sposób, będzie mógł rekomendować go swoim znajomym na podobnych zasadach. Rekomenduj.to będzie inspirować i angażować konsumentów także do działań w social mediach, budując buzz wokół marki.
Zobacz również
Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Więcej informacji na: www.tchibo.com/pl