Często spotyka się opinie ze strony studentów, że studia nie dają wiedzy praktycznej, za dużo w nich teorii, a program nauczania odbiega od wymogów aktualnego rynku. Aby temu zaradzić od dwóch lat Mint Media wspiera Akademię e-marketingu. W tym roku po raz pierwszy wychodzi ona poza Lublin.
Tegoroczna edycja projektu będzie organizowana w Warszawie oraz Lublinie. Przeprowadzona zostanie wraz z kołami naukowymi Szkoły Głównej Handlowej (SKN Marketingu SGH), Uniwersytetu Warszawskiego (SKN Target), SGGW (SKN Insight) oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (SKN Zarządzania i Marketingu). W Warszawie odbędzie się sześć spotkań ze studentami, podobnie w Lublinie. Każde spotkanie będzie poświęcone innej sferze działań w marketingu internetowym. Mint Media przeprowadzi zajęcia poświęcone social mediom, zaś Enzo skupi się na marketingu w wyszukiwarkach i personal brandingu w internecie. Pierwsze zajęcia odbędą się 30 października o 19:00 w auli II budynku C SGH, róg Madalińskiego i alei Niepodległości. Będą mieć charakter wykładu, który poprowadzi Marcin Woźniak, niezależny konsultant e-marketingu, Człowiek Roku Polskiego Internetu 2010, jeden z bohaterów książki „E-wangeliści. Ucz się od najlepszych”. Kolejne zajęcia w Warszawie odbędą się 16 listopada i będą mieć już charakter warsztatowy. Ich tematem będzie personal branding w internecie. Warsztat poprowadzi Piotr Kraciuk z agencji Enzo. W grudniu Akademia przeniesienie się na Wydział Zarządzania UW, gdzie 4 grudnia odbędzie się warsztat poświęcony kryzysom w social mediach. Kolejne zajęcia odbędą się w lutym przyszłego roku. Tematy przyszłorocznych spotkań będą znane po Nowym Roku. W tym roku odbędą się także dwa spotkania Akademii na UMCS w Lublinie – pierwsze, 6 listopada, a drugie w grudniu.