fot. pixabay.com
1. Wydali 6 tys. dolarów na reklamę w telewizji i zdobyli tylko jednego klienta więcej
Pomysłodawcy STAMP ruszyli z kampanią reklamową w amerykańskiej telewizji z nadzieją, że pomoże im to wypromować aplikację. Wydali na reklamę sześć tysięcy dolarów, a ta została wyemitowana o godzinie 7 rano na kanale DiscoveryChannel. Efekt zaskoczył autora STAMPa. Program pobrano zaledwie o jedne raz więcej w porównaniu do poprzedniego dnia, gdy reklama nie była nadawana.
Zobacz również
2. Polka stanie na czele sieci sklepów IKEA w Polsce. Uruchomi sklep online i pięciokrotnie zwiększy obroty firmy
Do tej pory na czele IKEA w Polsce stała Evelyn Higler. Od pierwszego września zastąpią ją 39-letnia Polka. Mowa o Annie Pawlak-Kuliga, która osiem lat temu zaczynała pracę dla szwedzkiej spółki w jednym ze sklepów w Londynie. Nowa pani prezes zapowiedziała, że już wkrótce IKEA otworzy w Polsce internetowy sklep z meblami, a do 2035 roku zwiększy obroty pięciokrotnie.
czytaj więcej >
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
3. Koszulka zrobi EKG. Stworzyli ją polscy przedsiębiorcy i naukowcy z Łodzi
Można ją prać z innymi ubraniami, prasować, a do tego zbada pracę serce. Tak prezentuje się koszulka, którą stworzyła Inovatica i naukowcy z Łodzi. T-shirt wyposażony jest w sensory, które wykonają EKG. Następnie wynik badania wyświetla się na ekranie smartofna, a potem można przesłać go lekarzowi, żeby skonsultować zdalnie stan swojego zdrowia. Urządzenie ma kosztować od 300 do 400 złotych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
4. Twórcy Wooleta niebawem na Indiegogo. Czas na inteligentną podkładkę pod myszkę
Rok temu zespół Wooleta zebrał na Kickstarterze ponad milion złotych, żeby wprowadzić na rynek portfel, który w razie zguby łączy się z aplikacją mobilną. Teraz jego pomysłodawcy przygotowują się do kampanii crowdfundingowej na Indiegogo, gdzie będą zbierać pieniądze na Wireless Charging Mousepad, czyli inteligentną podkładkę pod myszkę. Póki co jednak Marek Cieśla, pomysłodawca przedsięwzięcia, nie zdradza założeń kampanii.
5. Swoje biznesy sprzedali Zomato, a dziś działają razem. Storyous otwiera się na Polskę
Rok temu Olga Lazar poinformowała, że zamyka serwis gastronomiczny Stoliczku.pl. Dziś rozwija kolejny projekt. Kilka miesięcy temu bizneswoman z Polski dołączyła do czeskiego zespołu Storyous, który rozwija system kasowy POS. Dzięki niemu właściciele restauracji wiedzą ile zarabiają i czy ich pracownicy są efektywni. Startup otworzył się właśnie na polski rynek.