Konferencję otworzył gość z USA Joe Bona, president CBX Strategic Branding, który na podstawie trendów obserwowanych w USA i Europie wskazujących na spadek popularności największych formatów sklepowych przedstawił wizję handlu przyszłości.
Uczestnicy konferencji z zainteresowaniem wysłuchali prezentacji trzech sesji tematycznych. W pierwszej z nich „Minimal i estetyka: nowe trendy w aranżacji wnętrz sklepowych” prelegenci pokazywali najciekawsze rozwiązania aranżacyjne z Polskiego rynku handlowego. Druga sesja „Meble, oświetlenie, materiały. Znaczenie ma jakość, funkcjonalność i ekologia” poświęcona była wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych w sklepach. Trzecia sesja „Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Przemyślany marketing kluczem do sukcesu” wskazywała konkretne rozwiązania marketingowe. Prezentowane były m.in. korzyści z marketingu sensorycznego i lojalnościowych systemów kartowych.
Zobacz również
Spotkaniu Retail Design Conference & Expo 2012 towarzyszyła wystawa firm – dostawców mebli, oświetlenia i przedsiębiorstw specjalizujących się w zakresie projektowania placówek handlowych. Na swoich stoiskach firmy m.in.: Norco, Belleve, Vivenge, Argo Card, Damix, BAERO, LAB4MOTION, Retail & Development, Iglootechnika prezentowały nowości i pokazywały sposoby na ich praktyczne wykorzystanie.
Konferencję i wystawę można uznać za niezwykle udaną – mówi organizator imprezy Robert Łapiński. – W jednym miejscu spotkali się przedstawiciele czołowych sieci handlowych i firmy zajmujące się aranżacją wnętrz sklepowych, architekturą, producenci mebli sklepowych i oświetlenia. Aspekt biznesowy wynikający z tego spotkania jest niezwykle istotny, bo dla wielu firm to początek długotrwałej współpracy. Imprezę na pewno będziemy kontynuować i rozwijać w kolejnych latach, tak więc już teraz zapraszamy za rok!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing