Eksperci PwC z zespołu Data Analytics, na podstawie danych dostarczanych przez SentiOne, zapewniają klientom kompleksowe podejście w zakresie analizy treści internetowych. Wykorzystywane w tym celu metody data science, pozwalają na znajdowanie niewidocznych wzorców i powiązań w dużych zbiorach tekstowych w sposób zautomatyzowany. Wnioski z analizy wspierają klientów w podejmowaniu decyzji biznesowych i są wykorzystywane m.in. do usprawniania obsługi klienta, w tym procesów reklamacyjnych, poprawy wrażeń użytkowników (UX), czy optymalizacji portfela produktów.
„Dziennie na temat najpopularniejszych marek w polskim Internecie pojawia się kilka tysięcy wpisów. W okresie wzmożonych działań marketingowych czy kryzysów liczba ta potrafi być jeszcze większa, w związku z czym ręczna analiza wszystkich treści staje się nieefektywna. Dzięki unikalnym kompetencjom naszego zespołu oferujemy klientom rozwiązanie z pogranicza data science i badań marketingowych, umożliwiających automatyczną analizę treści. SentiOne jest dla nas naturalnym partnerem w tym zakresie, monitorując wiele europejskich rynków, dzięki czemu nasza analiza, a więc i wnioski, mogą być jeszcze pełniejsze” – mówi Katarzyna Jasińska, ekspert w zespole Data Analytics PwC.
Zobacz również
SentiOne to firma działająca od kilku lat w branży internetowej, której głównym produktem jest narzędzie do monitorowania Internetu oraz mediów społecznościowych. SentiOne monitoruje Internet w 26 państwach europejskich, pozwalając sprawdzić opinie internautów na wybrany temat. Główne zastosowania systemu to: monitoring wizerunku marki, prowadzenie komunikacji z klientem online, wsparcie sprzedaży w Internecie oraz ochrona przed kryzysami wizerunkowymi.
„Monitoring Internetu to nie wyłącznie liczenie wzmianek, a poważne narzędzie do analizy wszelkich danych pozyskanych z sieci. Codziennie staramy się rozwijać nasze narzędzie tak, aby spełniało oczekiwania klientów nie tylko pod względem liczby wyszukiwanych wzmianek, ale także, by dawało coraz więcej odpowiedzi i wskazówek przedsiębiorcom. Obserwujemy tym samym zmianę myślenia klientów, którzy szukają najoptymalniejszych rozwiązań biznesowych. Nasza oferta coraz szerzej wpisuje się w nurt business intelligence. Współpraca z PwC to dla nas kolejny krok i pole do rozwoju SentiOne” – komentuje Jagoda Prętnick- Markiewicz, dyrektor marketingu w SentiOne.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce