Nike Unlimited – uwolnij swój potencjał

Nike Unlimited – uwolnij swój potencjał
Bohaterami najnowszej kampanii Nike zostali przeróżni sportowcy, amatorzy, profesjonaliści, osoby niepełnosprawne, którzy z ogromnym wysiłkiem i determinacją dążą do osiągania wyznaczonych celów. Marka podkreśla, jak ważne są wartości takie jak odwaga, wola walki czy też współpraca i gra zespołowa.
O autorze
1 min czytania 2016-08-18

Pierwszym spotem w kampanii jest „Unlimited Future”. Przedstawia on aktora Bobby’ego Cannavale wygłaszającego przemówienie motywacyjne skierowane do niemowląt, które w przyszłości zostaną znanymi sportowcami, m.in. Serena Williams, LeBron James czy Neymar Jr.

W drugim spocie „Unlimited You” pokazani są zarówno znani sportowcy, jak i amatorzy, którzy trenując, pokonują własne słabości i dla których nie ma granic nie do przekroczenia.

W trzecim klipie „Unlimited courage” Nike namawia nas do odwagi i nie poddawania się. Jako przykład marka podaje Chrisa Mosiera, który dzięki swojej determinacji stał się pierwszym oficjalnym transseksualnym sportowcem w reprezentacji narodowej USA.

W kolejnym video „Unlimited Together” Nike podkreśla, jak istotna jest praca zespołowa w drużynie i ile może ona osiągnąć wspólnymi siłami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piąty spot „Unlimited Youth” przedstawia historię Madonny Buder, siostry zakonnej, która w wieku 65 lat ukończyła triathlon, a 10 lat później została najstarszą kobietą biorącą udział w ekstremalnych zmaganiach sportowych.

Szósta produkcja „Unlimited Will” stworzona w ramach kampanii opowiada o zmaganiach Kyle’a Maynarda, niezwykłego sportowca, który urodził się z brakiem czterech kończyn. Mimo to, nie poddaje się on i z wielką determinacją pokonuje każde wyzwanie na swojej drodze. Wśród jego osiągnięć można wymienić chociażby zdobycie szczytu Kilimanjaro bez używania protez.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W siódmym video „Unlimited Pursuit” ukazane są treningi znanych sportsmenek, m.in. Sereny Williams, Scout Bassett, Simone Biles czy Gabby Douglas, podczas których dają one z siebie wszystko i pokonują swoje ograniczenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ostatni spot prezentuje historię Sereny Williams w postaci haseł, które odnoszą się do istotnych momentów w życiu tenisistki.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Wieden + Kennedy.