Działania związane z promocją PlatyNowego Smaku wódki BOLS Platinum zaczęły się w 2015 roku – kompletną zmianą pozycjonowania i komunikacji produktu. Kreacja, za którą odpowiedzialna jest Agencja BE7 oparta o archetyp władcy-króla w tym roku została dostosowana do nowych założeń. Majestatyczny lew nie jest już samotnikiem, a występuje w towarzystwie. Na materiałach pojawili się ludzie – Królowie Życia oraz ich dostojne tytuły (Król: Wyzwań, Charakteru, Imprezy, Łowów, Sukcesu, Braterstwa, Parkietu, Rozmachu, Królów, Gestu, Spontanu, Baletów).
„Poprzednio prowadzona kampania wykorzystująca postać PlatyNowego Króla Smaku została świetnie odebrana wśród konsumentów. Postanowiliśmy więc wykorzystać wypracowany symbol bazujący na archetypie króla i dostosować go do specyfiki mediów społecznościowych. Tym razem postawialiśmy na nawiązanie bezpośredniej interakcji- Królowie Życia mogą sami pochwalić się swoimi wyczynami – najlepsze historie nagradzamy organizacją imprezy w królewskim stylu.” Mówi Kamil Jędrzejewski Brand Manager BOLS Platinum
Zobacz również
Kampania prowadzona na Facebook’u z hasztagiem Królowie Życia buduje zaangażowanie i zachęca do sięgnięcia po butelkę z odpowiednim dla konsumenta tytułem na holderze. Komunikacja budowana jest w oparciu o materiały wideo, w których każdy król gra swoją główną rolę. Wprowadzone zostały także nowatorskie rozwiązania postów z opcją cinemagraph’u.
W ramach kampanii odbywa się także comiesięczna koronacja nowego kreatywnego Króla Życia. Pretendenci do tytułu biorą udział w konkursie i przekonują jury o swoim wyjątkowym mistrzostwie… w czymkolwiek co tylko jest dla nich ważne, co odpowiada insightowi kampanii „jesteś tym, kim chcesz być!”
Takie oddanie głosu konsumentom, pozostawienie wyboru i zadbanie o ich dobre samopoczucie skutkuje. BOLS Platinum notuje wzrost zaangażowania fanów marki na swoim oficjalnym fanpage’u. Dobre wyniki nie kończą się tylko na zmianie w odbiorze. Wzrost sprzedaży rozpoczęty zeszłorocznym relaunchem nabrał większej dynamiki. Polscy Królowie Życia coraz chętniej sięgają po BOLS Platinum.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za opracowanie insightu, Key Visuala, wszystkich materiałów video, cinemagraph’ów oraz całości materiałów POS również w tym roku odpowiada Agencja Kreatywna BE7.
Słuchaj podcastu NowyMarketing