…o obszar digital i stać się prawdziwymi specjalistami od marketingu zintegrowanego.
Jak wynika z raportu pt. „Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej”* zrealizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR, zatrudnienie w Sektorze Komunikacji Marketingowej (SKM) sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i stwarzała nowe miejsca pracy. Jednocześnie – wraz ze zmieniającą się rzeczywistością – zmieniają się ramy zawodowe, pojawiają potrzeby na nowe kompetencje oraz powstają nowe zawody. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.
Zobacz również
Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, badania realizowane online, PR w sieci, marketing mobilny, advergaming, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość staje się obecnie niezbędnym elementem warsztatu każdego marketingowca. Program studiów podyplomowych „E-marketing w praktyce” stworzony został z myślą o profesjonalistach z branży marketingowej, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi, digitalowymi trendami.
Studia podyplomowe „E-marketing w praktyce” umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.
Program studiów stworzony został zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów do pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Studia „E-marketing w praktyce” wyróżnia najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematyczny dotyczący działań internetowych, włączając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe takie jak blogging i vlogging. Program uwzględnia również przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej” – mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku „E-marketing w praktyce” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji oraz pełny program studiów znaleźć można na stronie.