Wspomniany system, który opiera się na zaawansowanym scoringu, jest dostępny także w Polsce.
DigiDay.com, amerykański portal poświęcony marketingowi i mediom cyfrowym, po raz kolejny ogłosił zwycięzców Digiday Signal Awards. Nagrody przyznawane są najlepszym technologiom marketingowym i reklamowym.
Zobacz również
Rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS), które opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring), jest sztandarowym produktem IgnitionOne. Scoring bazując na zaawansowanych narzędziach analitycznych, pozwala na dostosowanie komunikatów reklamowych do konkretnej osoby. Koncept IgnitionOne pozwala na komunikację 1:1, czyli umożliwia dopasowanie przekazu do każdego z osobna, a nie do grup klienckich.
Niedawno firma rozwinęła swój system DMS o Facebook Custom Audiences i Google RSLA, czyli retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences). Pierwszym case study potwierdzającym skuteczność udoskonalonej platformy, była kampania Toyoty. IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby parokrotnie odwiedzające stronę konkretnego modelu Toyoty, mogły następnie zobaczyć na Facebooku reklamę samochodu, którym były zainteresowane. Kampania została uruchomiona w sierpniu 2015 roku, a jej wyniki z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze. Do tej pory konwersja wzrosła o 360%, a CTR o 87%.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Digiday.com jest cenionym medium, które wyznacza nowe trendy i trzyma rękę na pulsie w kwestii najnowszych i najskuteczniejszych rozwiązań marketingowo-reklamowych. Docenienie działań IgnitionOne przez taką markę wiele dla nas znaczy. Nagroda Digiday Single Awards jest dowodem na to, że scoring, który rozwijamy od lat, jest naprawdę rozwiązaniem wartym uwagi.” – komentuje Krzysztof Nowicki Sales Manager IgnitionOne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Digiday.com to amerykański serwis technologiczny, skupiający się na nowoczesnej reklamie i marketingu. Portal zajmuje się propagowaniem trendów nie tylko poprzez działalność wydawniczą, ale również nagradzanie najlepszym firm związanych z działalnością marketingowo – reklamową.
Gala wręczenia nagród Digiday będzie miała miejsce 17 listopada br. w Nowym Jorku.