_magazyn.allegro to pierwszy w Polsce brand journal marki Allegro stworzony na bazie oprogramowania Prowly. Jest nowoczesnym medium internetowym, które inspiruje do zakupów i wspiera edukację konsumentów, dostarcza eksperckiej wiedzy z zakresu e-commerce oraz dzieli się unikatowym insightem Allegro na temat rynku e-commerce, trendów i zachowań konsumentów. Brand journal integruje komunikację marki Allegro do wszystkich grup odbiorców serwisu. Wszystko to w nowoczesnym formacie i w multimedialnej oprawie.
Cyber Kids on Real opracowało dla redakcji _magazynu.allegro manual do pracy nad treściami wizualnymi. W trakcie prac powstał m.in. zestaw wzorcowych szablonów do pracy nad ilustracjami i zdjęciami umieszczanymi w serwisie, a także lista wskazówek dotyczących opracowania materiałów dla redaktorów oraz współpracowników magazynu: grafików, fotografów, agencji. Opracowane zasady pozwolą zarządzać w sposób spójny wizerunkiem _magazynu.allegro i dostosowywać go do aktualnych potrzeb np. wakacji, czy okresu świątecznego.
Zobacz również
– Gdy powstaje projekt magazynu internetowego, projektant zakłada określoną formę treści. Po jakimś czasie działania serwisu – pojawiają się różnice między początkowymi założeniami, a obecną formą artykułów. Redaktorzy weryfikują dostępność wizualnego kontentu, pojawiają się nowe pomysły na konstruowanie treści i dochodzą nowe potrzeby, na przykład w sferze content marketingu. To jest odpowiedni moment na ewaluację serwisu. Widać wyraźnie co można polepszyć, co ustandaryzować. Serwis wkracza w nowy etap swojego funkcjonowania i to jest ten moment kiedy możemy pomóc. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.
Klient, w drodze rekomendacji, sam zgłosił się do agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]