Na krześle siedzi kolejno kilka osób. Opowiadają z uśmiechem, w jakich sytuacjach używali telefonu podczas jazdy. Wiedzą, że nie powinni, ale w gruncie rzeczy nie widzą w tym nic nagannego. W pewnym momencie do pokoju wchodzi młoda dziewczyna.
Zobacz również
Na pierwszy rzut oka widać, że lewa strona jej ciała jest mniej sprawna. Siada i opowiada rozmówcy, dlaczego tak jest. Jechała kiedyś autem, zapatrzyła się w ekran telefonu komórkowego, reszty możecie się domyślić. Dodamy tylko, że jej rodzice zginęli, a ona sama spędziła w szpitalu kilka miesięcy, żeby móc jakoś dalej funkcjonować.
Jak zareagowali jej słuchacze? Zobaczcie sami, bo naprawdę warto:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wchodzicie do łazienki i nagle… zaczyna do Was mówić lustro. Przeczytajcie również o innej świetnej kampanii przestrzegającej przed jazdą pod wpływem alkoholu. Cały materiał tutaj >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Jakbyś zareagował, gdyby kierowca taksówki, którą właśnie jedziesz, wyciągnął nagle piwo? O tej kampanii przeczytacie tutaj >>
PS 3
Przeczytajcie również tutaj >> o bliskich spotkaniach w wykonaniu IKEA
PS 4
A także o tym, jak ludzie mogą się stać sobie bliscy przez odpowiednio długie patrzenie sobie w oczy. Zobaczcie eksperyment Ray-Ban.
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!