Tic Tac na Pintereście dzięki Carat Polska i Hypermedia Isobar

Tic Tac, marka z portfolio Ferrero Polska, uruchomiła profil w serwisie Pinterest. Za przygotowanie strategii komunikacji, projekt, wykonanie i moderację profilu odpowiadają dom mediowy Carat i agencja interaktywna Hypermedia Isobar.
O autorze
0 min czytania 2012-10-31

Profil na Pintereście jest zintegrowany z pozostałymi kanałami marki w mediach społecznościowych, zarówno za pomocą standardowych odnośników, jak i treści komunikacji w poszczególnych kanałach. Jest to miejsce, w którym Tic Tac zaproponuje swoim miłośnikom zupełnie nowe aktywności, wykorzystujące funkcjonalności charakterystyczne dla portalu Pinterest, a niespotykane na innych serwisach społecznościowych.

Pinterest jest naturalnym przedłużeniem dotychczasowej komunikacji z fanami marki Tic Tac na Facebooku i YouTube, która miała w dużej mierze charakter obrazkowy. Dzięki obecności na portalu Pinterest, zyska ona nowy wymiar, będzie bardziej atrakcyjna dla grupy wiekowej i dopasowana do jej współczesnego stylu życia i zainteresowań.

Tic Tac ma już stronę na Facebooku i ponad 200 tys. fanów, a także kanał na YouTube, na którym do tej pory wygenerowano już ponad 2,2 mln wyświetleń filmów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj